Vi allego una foto di tre giocatori italiani che sono venuti a Sydney 2010 Golden Oldies Festival e giocato alcune partite con la Krocs Katherine. Ho promesso di inviare questa foto, ma ho perso i loro indirizzi.
E’ possibile inviare le foto ai club italiani per trovare questi ragazzi??
Non riesco nemmeno a ricordare i loro nomi, tranne che erano ovviamente nomi italiani.

e-mail originale pervenuta da: sandra.bennett1@ntschools.net
I am attaching a photo of 3 Italian players who came to the Sydney 2010 Golden Oldies Festival and played some games with the Katherine Krocs. I promised to send the guys this photo but lost it – I just found it hiding on my computer after 3 years! Wonder if you can send it to some Italian clubs so we can find the guys?? I can’t even recall their names except that they were obviously Italian names. One of the guys did speak English and the Krocs had a great time playing rugby with these guys. Please help if you can!

the 3 italian players